De som ikke var på Synnfjell i dag bør angre seg

Når det gjelder «mye snø på taket», så har vårt aktive medlem Frank Strype engasjert seg i problemstillingen, og forrige artikkel viser et løsningsforslag fra ham. Denne artikkelen har vi fått flere tilbakemeldinger på. Et innlegg gikk på at det var feil av en hytteeierforeningen å engasjere seg i problemstillinger som kan gi bråk i fjellet, og faktisk mente at artikkelen bør slettes. Det blir ikke gjort! Andre har vært positive og merket seg at maskinen er elektrisk, og bråker minimalt. Et godt forslag for å berge ryggen og hytta uten å bråke. Morsom film mener noen!

Uansett hva man har av utstyr som bråker, for eksempel motorsag, gressklipper, kantklipper og annet, så oppfordrer vi alle til å ta hensyn. Vi er selvsagt enig med en innsender som påpeker at når man drar opp til hytta, ønsker man å høre fuglene kvitre, vinden suse og bladene rasle.