Hundeløp, sol og vind

Nok en fin vinterhelg er over, og for mange har det blitt en tradisjon med hundeløpet MUSH Synnfjell i starten av januar. Fjellet viste seg fra sin beste side lørdag, men bød også på litt  ruskevær mot søndagen.

I tillegg til det ordinære løpet MUSH Synnfjell ble det i år også avholdt en kortere variant «Synnfjell Rundt». Dette åpnet for at enda flere kjørere kunne prøve seg i eventyrlige omgivelser. Publikum møtte mange blide hundekjørere ute i løypene, selv om det under deler av løpet var vindfullt i fjellet. Lørdag vartet fjellet opp med flott vintervær og god stemning med bål og fakler på kvelden. Et arrangemement både for hundekjørere og publikum.

Vi ser allerede frem mot 2019!

Se http://www.mushsynnfjell.no/ for resultater

Vi la ut informasjon om løypekjøring 11.12.23. Her kommer litt mer utfyllende informasjon. Arbeidet med nytt løypelag skrider frem og lørdag 17. februar hadde vi stiftelsesmøte av Synnfjellløypelag. Det vil bli...
I medlemsmøtet 24. januar 2024 ble vedtekter for Synnfjell løypelag godkjent og Synnfjell hytteeierforening går inn som hovedmedlem i løypelaget. Les referatet i sin helhet her:
Teamslenke er sendt ut pr. e-post til medlemmer som har betalt medlemskontingent sesongen 2023/2024.