Møtet 28. juli i Synnfjellavvoen

Informasjonen om det viktige møtet vedrørende arbeidet med å få etablert større sikkerhet i å få gode skispor hvert år fremover, var formulert slik at noe kunne bli missforstått. Vi mener at det nevnte møtet vil være best som et lukket møte. Det betyr at det bare er de som er invitert som har tilgang. Vi beklager at det har oppstått missforståelser om dette.
Vi vil selvsagt holde våre medlemmer orientert om utviklingen. Om noen ønsker å komme med kommentarer, er man selvsagt velkommen til det, og vi setter pris på om eventuelle kommentarer kan legges ut som sak på hjemmesiden.
Flere har allerede uttrykt at hovedårsaken til å kjøpe hytte i vårt område var de gode skimulighetene.
Hva skjer om kvaliteten reduseres?