Nå kan du gå på ski ved Spåtind Sport Hotel

FLOTTE tidligsnø forhold på Spåtind, Synnfjellet!
12 kilometer med nykjørte tidlig-skiløyper på Spåtind, Synnfjellet!  Det er løyper for både klassisk og skøyting. Det meldes videre om minusgrader fremover og noen flere snøfall. Vi satser på perfekte tidligsnø-forhold til helga, med utvidet løypenett utover de allerede oppkjørte løypene vi har idag! Synnfjelløypene vil kjøre med tråkkemaskinen så fort snøforholdene tillater dette. Da er det bare å ta turen til fjells!
Spåtind Sport Hotel kjører knalltilbud for ivrige langrennsløpere til helga – ring 61119506 for booking (for 7.-9. november helga. I helgene fra 12. november og frem til jul er det stort sett fullt, så vi anbefaler alle å ringe på forhånd.) Slalombakkene står også for tur, og åpnes så fort forholdene tillater dette!
Velkommen til Spåtind og Synnfjellet!
Mvh oss på Spåtind
www.spatind.no  facebook: «Spåtind»
Vi la ut informasjon om løypekjøring 11.12.23. Her kommer litt mer utfyllende informasjon. Arbeidet med nytt løypelag skrider frem og lørdag 17. februar hadde vi stiftelsesmøte av Synnfjellløypelag. Det vil bli...
I medlemsmøtet 24. januar 2024 ble vedtekter for Synnfjell løypelag godkjent og Synnfjell hytteeierforening går inn som hovedmedlem i løypelaget. Les referatet i sin helhet her:
Teamslenke er sendt ut pr. e-post til medlemmer som har betalt medlemskontingent sesongen 2023/2024.