Oppdatert – Det er fantastiske forhold for ski fra hotellet

www.synnfjellspor.no melder :

Vår faste Sjåfør Odd Berg kunne i dag starte preparering på veien mellom Hotellet og Lundseterne og det ble som bilde viser satt flotte spor. Det er foreløpig best forhold mellom Hotellet og Oppsjøen der det også var komprimert en såle med rulle før det først store snøfallet på mandag. Det er meldt kaldt og fint vær til helgen så det er bare å komme seg til fjells og nyte at vinteren er her. Vi ser frem til å se dere i løypene allerede til helgen!!

For dere som enda ikke er medlem så benytt anledningen til å melde dere inn i løypelaget. Skal vi opprettholde nivået på løypeprepareringen fra forrige sesong og kanskje gjøre det enda bedre må flere hytteeiere bidra økonomisk denne sesongen.

Fra Spåtind hotellet, Løypekjører Odd Berg og andre medlemmer kommer det inn flotte bilder.

Da er skisesongen igang og vi ønsker alle velkommen til vinterfjellet.