Torpa Idrettslag med sine samarbeidspartnere gis full honnør for flott gjennomføring av MUSH Synnfjell!

Vi var til stede drøyt to timer før start og kunne straks konstatere at det ville bli en publikumssuksess. Folk strømmet til. Bilkøene var sammenhengende fra parkeringsplassen ved Røde Kors hytta og de sist ankomne måtte parkere nærmere tre km syd for hotellet. Et forsiktig anslag tyder på at det var mellom 600-800 tilskuere.

Alt tyder på at det har vært meget krevende i den dype og tunge løssnøen i de drøyt 200 kilometere frem til mål. Søndag ettermiddag hvor dette legges ut har vi ved hjelp av nettstedet sjekkpunktet.no hele resultatlisten etter målgang. Nettstedet anbefales som en flott informasjon av hva som skjedde før, under og etter løpet.

Her presenterer vi de 7 første i mål: (det henvises til linken for fullstendig resultatliste)
1. Ola Brennodden Sunde, 20 timer, 56 minutter med målgang kl. 0956.
2. Kjell Brennodden + 21 minutter.
3. Birgitte Næss Wærner, Nord-Torpa + 35 minutter.
4. Ketil Reitan + 45 minutter.
5. Lars Monsen + 47 minutter.
6. Bjørnar Andersen + 53 minutter.
7. Petter Jahnsen + 54 minutter.

Se billedserien nedenfor:

Vi la ut informasjon om løypekjøring 11.12.23. Her kommer litt mer utfyllende informasjon. Arbeidet med nytt løypelag skrider frem og lørdag 17. februar hadde vi stiftelsesmøte av Synnfjellløypelag. Det vil bli...
I medlemsmøtet 24. januar 2024 ble vedtekter for Synnfjell løypelag godkjent og Synnfjell hytteeierforening går inn som hovedmedlem i løypelaget. Les referatet i sin helhet her:
Teamslenke er sendt ut pr. e-post til medlemmer som har betalt medlemskontingent sesongen 2023/2024.