Løypelaget ble etablert i dag

Det var Carl Christian Wishman som styrte ordet, og fra interimsstyret var han, Torill Johnsen og Mona Vestum på møtet. Torill ble valgt som styreleder i Løypelaget. Hun ble altså den første styrelederen i en forening vi har ventet på lenge. Vi har svært god tro på at dette kommer til å gi oss gode, sikre spor i de kommende årene.

Når Mona sender oss referatet legger vi det ut. På bildet ser vi Torill bak sin PC, mens Mona er opptatt av referatskriving og Carl-Christian er ivrig tilskuer. Vi synes at møtet var meget bra, alle møtedeltakere var svært engasjerte, så nå er det bare å vente på resultater.

Etter møtet gikk flere av oss en god skitur i supre spor med svært god glid.

Vi merket oss at parkeringsplassen utenfor Hotellet var helt full, likeledes parkeringen nær løypene, og i sporene var det et yrende liv. Sesongen er i gang!