Velkommen til Synnfjell Hytteeierforening

Synnfjell Hytteeierforening vil være en viktig faktor til positiv utvikling av Synnfjell Øst – vår felles naturperle!

Synnfjell er kjent for sitt flotte løypenett som gir oss mange gode skiopplevelser.

Synnfjell hytteeierforening jobber for en bærekraftig økonomi for å opprettholde det løypenettet vi har.  Hytteeierne står for hoveddelen av finansieringen av løypekjøringen. Som medlem gir du ditt bidrag!

Løypekjøringen utføres av Synnfjelløypene. Informasjon om løypekjøring finner du på deres facebookside og status på når løyper er kjørt er i appen Skisporet.

Synnfjell Hytteeierforening representerer hytteeiere i området Synnfjell ØST fra Nysetra i syd til Oppsjøen i nord i Nordre Land kommune.

Foreningens formål er å verne om og fremme medlemmenes interesser knyttet til hytteeiendommene ved å:

Du finner også info på vår facebookside:  https://www.facebook.com/Synnfjellhytteeierforening/

Styret

Styret er opptatt av å ha en levende og oppdatert web-side. Har du tips om saker du vil vi skal ta opp vil vi gjerne høre fra deg. Send oss din tilbakemelding på post@synnfjellhytteeierforening.no. Vi ønsker å høre dine synspunkter. Benytt denne muligheten!

Hovedstyret:

RolleNavnTelefon Kontakt